AASGASGHAROOOOنیAROOOONNikonHAASGHAROOOOCorporationOOOON (، شرکتی)ژاپنی با حوزه ی فعالیت بین المللی است که مرکز فعالیت آن درون توکیو راحتی دارد این شرکت،. با محصولات متنوع تو حوزه ی اپتیک و تصویربرداری شناخته می شود مقاله های.مرتبط داستان برند:کداک، پیش: قدم دنیای عکاسی و نماد انقراض تو برابر تبدیل دیجیتالداستان برند کانن؛ ژاپنی پیش گام در صنعتی الکترونیک و اپتیک محصولاتی همچون

گوناگون دوربین، لنز دوربین، دوربین های دوچشمی، میکروسکوپ، برخی لنزهای پزشکی، ابزارهای وزن گیری، دوربین اسلحه، تلسکوپ های زمینی و برگ آزمایشگاهی تولید نیم هادی ها، داخل دسته بندی محصولات نی قرار دارند شاید عموم. مردم، نی را با دوربین های عکاسی بشناسند، اما این برند در محصولات دیگر غم آمار قابل توجهی دارد و دومین تولیدکننده ی مبصر تجهیزات نوری تولید شقه هادی تو گیتی محسوب می شود تاریخچه ی.تأسیس داستان نی،

به ابتدای صد بیستم باز می گردد زمانی که. ژاپن درون مسیر نوآوری های نو قرار داشت و جامعه ی آن به سمت مدرن شدن پیش می رفت تو آن. سال ها، نیاز بوسیله ترفیع در همگی ی صنایع حس می شد و اپتیک نیز یکی از مرزهای فناوری بود اولین مرکز.



تولیدی نی که با نام نیپون تأسیس شد نی ابتدا

با معروفیت Nippon Kagaku K K خواه.Japan Optical Industries مبدا به فرمان کرد کویوتا ایواساکی،. این شرکت را در ۲۵ ژوئیه ۱۹۱۷ درون توکیو تأسیس کرد اولیه محصولات. شرکت، میکروسکوپ و ابزارهای اپتیکی پیمانه گیری فاصله بودند که با تمرکز کنار بازار داخلی تولید می شدند ایواساکی، برادرزاده. ی بن گذار میتسوبیشی و تو آن زمان، مدیر بی مو شرکت مذکور حیات ایواساکی از.

مدیرانی وجود که بوسیله اهمیت پیشرفت ژاپن داخل آن سال ها اثر برد بوسیله علاوه،. او می دانست که تولید تجهیزات نوری یکی از نیازهای ملی ناحیه است درنتیجه ی. همین ایده ها و اعتقادات، برنامه ریزی برای تأسیس یک شرکت در صنعت اپتیک نهایی شد باهم اتحاد کردن نیپون. ترکیبی از بخش تولید تجهیزات اپتیکی Toyo Keiki، مدخل تولید آینده ی Iwaki Glass، و Fuji Lens Manufactirung بود ترکیب همکاری. های دیگر داخل شروع فعالیت، نشان می داد که ایواساکی پروگرام هایی موکد برای همکاری خود دارد نیپون بخاطر.

شروع فعالیت خود قطعا به مراکز تولیدی و کارخانه حاجت داشت آن ها. مطلع درون سال ۱۹۱۸ تحقیقات برای ساخت لنزهای اپتیکی را شروع و پس از چند شکست، آن را متوقف کردند پس از. مدتی، نیاز بوسیله تأمین لنزها درون داخل شرکت غریزی نمدار و شد و تحقیقات ادامه پیدا کرد در سال. ۱۹۲۳، برای توسعه ی تحقیقات داخل ۲ بخش تئوری و عملی، ۳ مرکز تحقیقاتی مجزا مصنوع شد که یکی از آن ها بازوی تولیدی وجود که تو سایت Oi Dai ni شروع-به فقره کرد چند کوره. ی حرفه ای نیز بخاطر تولید لنزهای بلور ای در آن کارخانه انتصاب شد که جزو برترین تجهیزات صنعت در آن زمان بودند نخستین دوربین.



دوچشمی نی اولیه علیه

متناسب توجهی که از کارخانه های تولیدی نیپون بیرون شد، دوربین دوچشمی بود این محصول. با صیت MIKRON درون سال ۱‍۹۲۱ عرضه شد میکرون، در. ۲ نسخه با بزرگ نمایی های ۴ و ۶ انطباق تولید شد که به خاطر کوچک وجود داشتن منشور، کاربردپذیری بالایی داشت علیه نیپون. در آن سال ها بوسیله اندیشه کاربرد فراز و ابعاد کوچک، معروفیت بسیاری فاش کرد و در پایان صد بیستم همچنین بار دیگر تولید شد سال های. ابتدایی توسعه و همکاری با آلمانی ها با ترفیع

نیپون داخل فناوری های اپتیکی، ۸ مهندس درون سال ۱۹۲۱ از آلمان بوسیله آن باهم اتحاد کردن دعوت شدند مهندسانی که. به شریک شدن ژاپنی دعوت شدند، هرکدام در مملکت های تخصصی خویشتن شهرت جهانی داشتند آن ها. درون زمینه های گوناگون، از مدل سازی لنز و میکروسکوپ تا تجهیزات دقیق اندازه گیری و محاسبات نکته سنج مهارت داشتند راهنمایی های. این مهندسان در سال های اولین فعالیت نیپون نقش اضافی داشت و قطعا، یکی از دلایل ترفیع آن ها در سال های بعد وجود لنز دوربین.



Anytar ساخته شده براساس نقشه کشی آلمانی مهندسان ژاپنی،

همه ی تلاش خود را به کار می گرفتند تا از فناوری تولید لنزهای عکاسی، تعاقب نیفتند آن ها. قصد داشتند این محصولات را که تا آن زمان عزب از کشورهای خارجی بوسیله ژاپن می آمدند، بوسیله صورت تمام تو در ناحیه تولید کنند طراحان نیپون،. سفرهای متعددی به اروپا و خصوصا آلمان انجام دادند آن ها. تلاش کردند تا با بازدید از مراکز تولیدی آلمانی ها و حتی فروش استاندارد هایی از آن کشور، فناوری تولید لنز را بهتر دریافتن کنند بوسیله هرحال،. مقیاس های لنزها بوسیله ژاپن آمدند و چالش های اصلی، نخست شد نخستین طراحی.ها بخاطر پیدایش لنز عکاسی، با همکاری آلمانی ها عمل شد امروزه، به

استراحت می استعداد از کامپیوترها داخل مدل سازی و تولید گوناگون لنز کاربرد کرد منتهی در. سال های مقدماتی صد بیستم، فردی های محاسباتی و طراحی زیاد یدکی بودند و مهندسان نیپون، باید با گوناگون وضع های تکاپو وخطا و دمونتاژ و مونتاژ مقیاس های اولیه، بوسیله طراحی بهینه می رسیدند بوسیله علاوه،. در بسیاری از اوقات نمونه های اولین که محسوس مناسبی داشتند، چونی مورد دیدن را در عکس های ثبت شده عرضه نمی کردند بدوی نقشه کشی.

ها برای ساخت لنزهای عکاسی با همکاری و هدایت آلمانی ها ایفا شد تو آن. زمان، لنزهای Tessar به عنوان نمونه های پیش گام بازار لنز عکاسی شناخته می شدند شریک ژاپنی. برای وضع اندازی اولین خطوط تولید آن دسته از لنزها، عزب می توانست از محصولات کشورهای دیگر ایده برداری کند آن ها. اولین لنزهای خود را براساس مدل سازی های تسار با نام Anytar ارائه کردند نیکو، برندی.





که بعدا به نی تبدیل شد هاینریش آخت،

یکی از مهندسان آلمانی و فنی محاسبات طراحی بود که نقشی اساسی درون طراحی لنزهای آنیتار داشت او تقریبا. در تمامی لنزهای تولیدشده در آن سال ها تأثیر داشت پس از. آن که آخت بوسیله آلمان بازگشت، طراحان ژاپنی صعود پروژه را به خشکی امدن عهده گرفتند و نقشه کشی ها را بهبود بخشیدند تو سال. ۱۹۲۹، میزان ی بدوی و آزمایشگاه Anytar F4 5 معرفی.شد که تا سال ۱۹۳۱ به تکامل رسیده و از سایه ی لنزهای تسار بیرون شد شرکت نیپون.

برای برگزینی برندی اختصاصی برای لنزهای عکاسی خود، از ترکیب Nippo و Kougaku استعمال کرد و در فرجام نام نیز بوسیله رسوم آن سال های صنعتی اپتیک، حرف R را R اضافه کرد درنتیجه،. لنزهای نیپون از سال ۱۹۳۲ با برند Nikkor عرضه شدند علاوه.

کنار لنزهای عکاسی، درون دهه ی ۱۹۲۰ برای تولید دیگر محصولات اپتیکی نیز تلاش های مهمی انجام شد میکروسکوپ. Joico یکی از آن محصولات بود که باز حزن با مشاوره ی آخت و طراحی های او معرفی شد آن. میکروسکوپ، بزرگ نمایی ۷۶۵ یکسانی داشت و در سال ۱۹۲۵، به صورت رسمی بوسیله راسته عرضه شد از.





اولین کوره های تولید عدسی در نی یکی

از چالش هایی که در همان سال های ابتدایی به نیپون ضربه زد، تخریب زیرساخت های تولید بلور های اپتیکی پهلو اثر زله ی ارشد Kanto بود فعالیت. های کارخانه های تولیدی داخل نتیجّ ی آن زله ی سال ۱۹۲۳ متوقف شد، اما یک سال پس ازآن با غلبه بوسیله فقره خویشتن ادامه داد چندین. آزمایش عملی بزرگ و رادیکال پس از شروع مجدد فعالیت ها روی انواع لنز انجام شد که هدف نهایی همه ی آن ها، تولید متراکم لنز وجود درنهایت،. آزمایش ها و جستجو های مهندسان ژاپنی تو نیپون، به نتیجه رسید و آن ها توانست لنزهایی با چونی برابر با محصولات خارج از ژاپن، تولید کنند با.

شروع دهه ی ۱۹۳۰، شرکت مام نی بوسیله شهرتی قابل توجه در ژاپن رسا بود آن. ها یکی از پروژه های بزرگ مطالعه ی نجومی در ژاپن را کنار عهده گرفتند که علیه آن، هنوز تیمار بوسیله نشانی یادگاری از عهد اوج گیری فناوری های ژاپنی شناخته می شود تلسکود. فضایی  ۸ اینچی که تو موزه ی علوم آن سال های توکیو نصب شد، علیه شریک شدن نیپون بود محصول. آن ها، مقدماتی تلسکوپ در نوع خود وجود که به نعوظ کامل داخل ژاپن باریک می شد اولین.





دوربینی که با برند نی تولید شد باوجود

موفقیت در مملکت های دیگر، صنعتی عکاسی محلی بود که تمرکز مهندسان و مدیران نیپون به آن فراخوانی می شود پس. از ثبت و بازاریابی موفقیت آمیز لنزهای Nikkor، بخت به عرضه ی محصولات ویژه پایین تر آن برند بود در. سال ۱۹۳۳، اولین محصولات رسمی با آن برند ارائه شدند که کاربرد حقیقی آن ها، در عکاسی هوایی مخصوص اطلس برداری حیات Aero. Nikkor،-معروفیت لنزهای تولیدی نیپون داخل آن سال بود ترقی.ی جهانی و تولد برند نی دهه

ی ۱۹۴۰، زمان درگیری ژاپن درون فساد جهانی دوم و خسارت های بی احصائیه آن بود از. میانه های آن دهه، بازسازی ژاپن و از شیوه ستاندن تلاش ها برای تبدیل شدن بوسیله قطب فناوری جهان، شروع شد بسیاری. از محصولات ژاپنی در آن سال ها به کشورهای دیگر صادر شدند و بازدهی صنعت اپتیک همچنین روز به روز بیشتر می شد درواقع،. محصولات اپتیکی ژاپنی داخل آن سال ها قدم های اولیه را برای شریف شدن جمله ی پیدایش ژاپن برداشتند» دوربین.





۳۵ میلی متری رنج فایندر نی SP از

مقدماتی محصولاتی که پس از دعوا به صورت موکد به برنامه های نیپون اضافه شد، لنزهای چشم پزشکی بود که تمرکز شدید ژاپنی ها را برای ترقی ی هرچه بیشتری محصولات اپتیکی در حوزه های مختلف مدال می انصاف نی.ابتدا نام یکی از محصولات شرکت داخل بازار عکاسی بود درون

سال ۱۹۴۶، بدوی زمزمه ها از برندی به شنوایی رسید که امروز، نمادی از عکاسی باکیفیت محسوب می شود نیپو. در تلاش بود تا اسمی برای دوربین عکاسی کوچک و کاربردی خود گزینش کند و ابتدا، بوسیله معروفیت Nikorette رسید اسمی. که غم اختلاط Nippo و Kogaku بود و هم کوچک بودن دوربین را علامت می عدالت پس. از مدتی، مدیران بوسیله این نتیجه رسیدند که اشتهار مذکور، طولانی بوده و همچنین، جذابیت لازم را نیز به عنوان اسمی برای محصولی آینده نگرانه ندارد در. نهایت، نام nikon برای دوربین کامپکت مشارکت تفویض شد که اختلاط Nikko با حرف N N بود که در اصطلاح ژاپنی، مفهومی مذکر را می رساند.



مدال Grand Prix نمایشگاه جهانی بروکسل (۱۹۵۷) که بوسیله نی اهدا شد

تجهیزات نقشه برداری، یکی دیگر از خانواده های محصولات تکیه به لنزهای اپتیکی هستند. نیپون در امتداد ی دهه ی ۱۹۴۰، تمرکز خویشتن را بوسیله این محصولات نیز منعطف کرد و محصولاتی با نام های Tilting Level E و Transit G G بوسیله بازار عرضه. کرد ورود و موفقیت درون این طور حوزه هایی داخل صنعتی اپتیک، قطعا نتیجه ی تفحص و توسعه ی تمام مدت روی فناوری های پیدایش لنز وجود که در سال های ابتدایی انجام.

شد ۲ سال پس از برندسازی اولیه بخاطر دوربین های عکاسی، اولین دوربین نی با نام Nikon Model I تو سال ۱۹۴۸ شناساندن. شد اولیه دوربین شرکت، نوآوری های متعددی داشت که آن را به محصولی برازنده توجه در صنعت دگرگونی می. کرد استفاده از بیرینگ های محوری برای جزء شاتر یکی از آن نوآوری ها بود که از سال ها تلاش در بخش های استفهام تا تا اینکه بازاریابی به دست.

آمد پیش از ارائه ی رسمی اولین دوربین نی، تبلیغات و تجسس های متعددی از آن منتشر شد که توجه بسیاری از کاربرد کننده های داخلی را به خود جلب. کرد تقاضا برای دوربین نی به حدی فراز بود که خطوط تولید، اقتدار تأمین نیاز میدان را. نداشتند منتهی، چالش اصلی پس از عرضه ی رسمی و ابتیاع اولین میزان های از دوربین نی نخست.





شد نی مدل F، بدوی دوربین SLR با استعداد تعویض

لنز مهندسان نیپون پس از ارائه ی اولین دوربین حرفه ای خود، با شکایت های متعددی از سوی استفاده کننده ها رو به رو بودند که روزمره باید به آن ها استفهام می. کردند آن ها درون مسیر حل همین چالش ها، به دستاوردهای مهمی رسیدند و توانستند در تولید محصولات اینده از آن دستاوردها استفاده. کنند پیشرفت های به مشت آمده، باعث شد تا ۲ میوه عالی مربوط باینده با نام های Nikon M و S Nikon S به ترتیب تو سال های ۱۹۴۹ و ۱۹۵۰. عرضه شوند بهبود آن دوربین ها، منجر به تولید محصولات بعد اینده با شهرت های S2 و SP و دوربین تک لنزی آینه. ای F Nikon شد که در سال های بعدی، اشتهار و عرض جهانی شرکت ژاپنی را به.

اوج رساندند در میانه های صد بیستم، فعالیت در حوزه ی تجهیزات اندازه گیری، در کنار صعود تو مرزوبوم ی دوربین های عکاسی، با غلبه دنباله. علنی کرد پروفایل پروژکتور Model I یکی از محصولات رادیکال نیپون درون آن بازار بود که با استفاده فناوری نورپردازی پرتوی موازی، محصولی متناسب توجه در سیستم های اندازه گیری محسوب.



می شد لنزهای مخصوص فرایند تولید فتولیتوگرافیتوجه رسانه ها و

افزایش اشتهار میانه ی قرن بیستم، زمانی حیات که نام دوربین های نی و لنزهای نیکور، در سطح جهانی بوسیله. رفعت رسیدند در ۱۰ سپتامبر ۱۹۵۰، نیویورک تایمز مقاله ای اختصاصی درباره ی دوربین های نی و لنزهای نیکور. منتشر کرد مقاله ی رسانه ی آمریکایی، براساس ادعاهایی از عکاسان مجله ی TIME که بخاطر تصویربرداری از مجادله اضطرار به شرق آسیا آمده بودند، کیفیت بالای محصولات شرکت نیپون را ستایش. می کرد دوربین های نی در شرایط ابکی منطقه ی Peninsula داخل کره، به خوبی کار می کردند و برضد محصولات رقبا، عکس های باکیفیتی هم از رخدادهای قیافه گرفته.

عرضه کردند درون مقاله ی نیویورک تایمز درون سال ۱۹۵۰، لنزهای شرکت ژاپنی بهتر از لنزهای آلمانی. وصف شد به علاوه، عملکرد دوربین های نی همچنین بهتر از محصولات قلبی مشارکت های ژاپنی بود که تنها معلوم منت داشتند و تو عملکرد کلی، زیبنده. قبول نبودند به خاطر همین مقاله، لنزهای نیکور به شهرتی جهانی دست فاش کردند و مجرد عبارت» تاسیس ژاپن را به طور کامل. دگرگونی دادند پیش از آن، محصولات ژاپنی ارزان و بی کیفیت فرض می شدند و پس از آن، ژاپن حروف خود را به عنوان به سمت ملتی پیشرو تو فناوری.



دگرگونی قسط دوربین حرفه ای Photomic FTn عکاسان حرفه ای، یکی از عوامل مهم معروفیت برند

نی بودند فعالیت های بازاریابی برای بهبود شهرت شرکت ژاپنی، پس از مقاله ی مشهور نیویورک تایمز نیز. ادامه داشت عکاسان رومه ی لایف، از طرفداران پا بر جا و نامی دوربین های نی و لنز نیکور بودند که داخل افزایش نام آن ها نقشی. بنیانی داشتند همکاری ژاپنی پس از درک حجم های بالای این نوع از شهرت، انجمنی را با نام Nikkpor Club تأسیس کرد که به نشانی مؤسسه ای بین المللی، محل تبادل دیدن و گفتگوی علقه مندان بوسیله عکاسی و خصوصا کاربران لنزهای. Nikkor حیات اعضای مؤسس هم گذاری نیکور، عکاسان مجله ی لایف و Magnum Photos، عکاسان مرجح ژاپن، داستان نویس ها، محققان معروف و بازیگران.

سینما بودند در سال های معروفیت جهانی دوربین های عکاسی، تولید تجهیزات اپتیکی دیگر متوقف نشد و چند نمونه میکروسکوپ عالی همچون Model SM به بازار. عرضه شدند دشت نیپون، اولین در جنس خود حیات که فناوری های نوآورانه ای برای بهبود.



فو داشت-H لنز Nikkor.H

300mm F2 8 همان طور که قبلا گفته شد، میزان SP دوربین های نی، یکی از عوامل اصلی شهرت جهانی. آن برند بود نسخه ای از این دوربین (تک) لنزی غیربازتابی Rangefinder در سال ۱۹۵۷ معرفی کردن شد که مورد توجه عکاسان حرفه. ای استراحت گرفت دوربین جدید نی، استعداد پشتیبانی از ۶ لنز قابل تعویض را داشت و فناوری های مختلفی برای کاهش شوک پذیری و صدای آن به. کار گرفته شد دوربین Nikon SP به همراه لنزهای Nikkor، تو سال ۱۹۵۸ درون نمایشگاه World Expo بروکسل، اجرت ی Grand Prix.را قبض کردند تولد غولی بوسیله

اشتهار Nikon F ورود نیپون به بازار دوربین های SLR، با محصولی برازنده توجه به نام Nikon. F ایفا شد همکاری ژاپنی با استفاده از پیشرفت های حاصل شده درون فناوری های پیدایش دقیق و اپتیک، محصولی تولید کرد که واکنش های مثبتی را از سرتاسر جهان. بوسیله همراه داشت آن دوربین تا سال ۱۹۷۳ تو شیار تولید نی باقی ماند و با معامله ۸۰۰ هزار عدد، نقش مهمی درون تثبیت برندهای نی.



و نیکور داشت

سامان رولینگ نی صندوق ی آینه، مصرف از پنتاپریسم و همچنین جهیز مونتاژ لنز Bayonet، از نوآوری های متاخر تو دوربین نی اف بود که آن را از علیه انقلابی قبلی یعنی SP. مجزا می کرد البته، همین چند نوآوری جدید، دشواری های متعددی را برای مهندسان نیپون بوسیله همراه داشت که پیاده سازی آن ها درون جعبه ی دوربین، یکی از مهم ترین. چالش ها وجود نوآوری نیپون در سیستم تعویض لنزها، به حدی حرفه ای بود که تا سال ها هنوز به عنوان یکی از گونه های تعویض لنز در دوربین ها.

استفاده می شود داخل ادامه ی دهه ی ۱۹۵۰، فناوری میکروفیلم و ذخیره ی اسناد که تو آمریکا معرفی کردن شده بود،. به ژاپن واردشد لنزهایی که بخاطر نگاشتن داده ها روی میکروفیلم ها طراحی می شدند، برای ذخیره ی حروف. ژاپنی کم ارزش نبودند درنتیجه، نیپون بخاطر محلول آن-چالش، لنزهای Micro Nikkor را با رزولوشن. پشته معرفی کرد معرفی آن لنز، با التماس فراز از طرف انبازی های طبع و تولیدکننده های تجهیزات. الکترونیکی همراه وجود به علاوه، ادعا بخاطر لنزهایی بالا رزولوشن های بالاتر نیز اضافه یافت تا در ساخت قطعات الکترونیکی از آن.



ها کاربرد شود

دوربین nikon F3 در سال ۱۹۶۲، نیپون یک شلنگ نیز درون ساخت لنزهای مخصوص ذخیره ی اطلاعات پیش رفت و Ultra Micro Nikkor. را معرفی کرد ۲ سال بعد، نسخه ی حرفه ای تیز آن ارائه شد که بالاترین رزولوشن را در بین لنزهای کل. جهان ثروتمند حیات آن لنز می توانست یک ادبیات انگلیسی ۳۳۰ صفحه ای را داخل.یک*فیلم.۱۲ ۶ ۱۳ ۲ میلی. متری پس انداز کند آن لنز بی قراری داخل بازار تویی و حزن بین المللی، بوسیله موفقیت های عظیمی.

دست هویدا کرد فناوری مورد استعمال برای تولید لنزهای الترا میکرو نیکور، بعدها برای سیستم های لیتوگرافی نصف هادی ها مصرف شد که لقب کنجکاو ترین ماشین کار کننده تاریخچه را به.خود اختصاص داد محصولات و پروژه های حرفه ای

و بازاریابی گسترده پس از شناساندن چند نوع دوربین با کاربری های اشتراکی و تخصصی و همچنین تحول شدن بوسیله ستاره صنف ای صنعت لنز، وقت آن رسا بود که شرکت ژاپنی محصولی خارق العاده تو بازار دوربین. عکاسی معرفی کند در سال ۱۹۶۳، اولین دوربین نی با مقاومت تو طبق آب، فشار و خوردگی، به. میدان ارائه شد در آن زمان لقب All Weather برای دوربین نی.



کاربرد می شد اولین دستگاه استپر

ژاپنی تولید VLSI محصول مهم دیگری که درون آن سال ها، وعده دیگر فناوری های حرفه ای نیپون را داخل ساخت تجهیزات نشان می داد، ماشین حرفه ای Ruling Engine بود که درون دانشگاه. توکیو نصب شد این ماشین اپتیکی، اولین در سنخ خود در ژاپن وجود که به اشتهار ماشین فانتزی همچنین. شناخته می شد دلیل آن صیت گذاری، دقت بسیار بالای تک نیاز بخاطر. ساخت آن حیات سامان های رولینگ، به زبان سهل برای ساخت توری پراش استفاده می شوندنی با برگزاری نمایشگاه های عکاسی، محصولات خود را

بازاریابی می کرد نی درون کنار تولید محصولات عالی، تمرکز فوقانی نیز تو بازاریابی، خصوصا داخل. داخل ژاپن داشت آن ها داخل سال ۱۹۶۸، یک سالن مخصوص نمایشگاه های عکاسی با صیت Ginza Nikon Salon در. توکیو تأسیس کردند هدف از تأسیس آن سالن، اضافه شهرت همدستی و همچنین توسعه ی. اتیکت عکاسی بود اولین نمایشگاهی که در آن سالن برگزار شد، به نمایش آثار Ihei Kimura از عکاسان حرفه.

ای ژاپن پرداخت تلاش های ادب سازی و بازاریابی نی، به تأسیس تالار. نمایشگاهی محدود نشد آن ها یک سال بعد یک مسابقه ی عکاسی. عام زیبایی دادند مشق ی مذکور، با مرام آشنایی عکاسان حرفه ای و غیرحرفه ای و درنتیجه، ترقی ی فرهنگ. عکاسی برگزار شد نام آن مسابقه، Nikon Photo Contest بود که ۲۱ هزار نفر از ۳۷ کشور جهان درون آن.



ثبت نام کردند سیستم آزمایش و

تجسس ویفر IC یکی از پروژه های اهمیت که در دهه های پایانی صد بیستم به نی پیشنهاد شد، شریک شدن در بسرنوشت شوم دچار کردن تصویربرداری پروژه ی. فضایی آپولو بود ناسا، تو سال ۱۹۷۱ از نی التماس کرد تا دوربین حرفه ای Photomic FTn خویشتن را بخاطر عکس برداری درون پروژه ی آپولو،.

بهینه سازی کند ناسا درون همکاری با نی، تمامی پیش نیازهای لازم دوربین برای دوام آوردن درون شرایط خاص فضایی را به. نی اخبار کرد فدایی از آن پیش نیازها، استفاده از مواد تک تأیید ناسا وجود که محتوی گویا کننده ها و جذب کننده های. شوک می شد به علاوه، بخاطر مقاومت در برابر شرایط بغرنج تابش نور خورشید، تمامی سطح دوربین باید با ته رنگ سیاه مات.

مخلوق می شد درنهایت شرکت ژاپنی توانست تمامی انتظارهای ناسا را برآورده کند و ۹ دوربین برای پروژه ی سابق الذکر به آن. ها تحویل رحم آپولو ۱۵ با دوربین های نی بوسیله محیط پرتاب شده و در یک پروژه ی دیگر برای سیر ۳ فضانورد و تصویربردای از جو زمین همچنین از آن دوربین.



ها مصرف شد

دوربین nikon F3AF از دوربین های عکاسی مهم دیگری که درون آن سال ها توسط نی شناساندن شدند، می قابلیت به Nikon F2 اشاره کرد که با کمال مطلوب بهبود عملکرد، عکاسی کندرو مرطوب و همچنین اتوماسیون. بیشتر مدل سازی شد هدف مهم دیگر، حفظ توان سری F درون آزادی استفاده از لنزها و متاع.

جانبی متنوع بود نی F2 بهبودهای فراوانی نسبت به. سلاله قبل داشت بوسیله عنوان مثال، آن دوربین توانایی عکس برداری زننده با/سرعت شاتر ۱ ۲۰۰۰ وقت را داشت و نیز به تایمر خودکار، آینه ی بزرگ تر و تو عقبی. لولایی حاضر حیات به علاوه، قامت جدید قوم ی F، در حصه طراحی نیز بهبود داشت و دکمه ی شاتر، در موضع ارزان تری.

صبر خمود حیات نی چند سال پس از عرضه ی دوربین F2، نسخه ای ویژه با کالبد ی تیتانیومی همچنین از. آن تولید کرد آن نسخه، به وعظ اختصاصی ماجراجوی معروف ژاپنی یعنی نائومی اومورا باریک شد که از کیفیت پشته و مقاومت دوربین های نی در شرایط بغرنج آب وهوایی بوسیله. هوس آمده بود نی بخاطر ساخت مقاوم ترین دوربین خویشتن برای اومورا، از تیتانیوم تو اندام ی F2 مخصوص استفاده کرد و تو سال ۱۹۷۷، تنها ۳ نمونه از آن را با صیت Nikon F2 Titanium Uemura.



Special عرضه کرد دوربین nikon RS با قابلیت عکس

برداری زیر آب لنزها و برگ قطع گیری همچنین داخل دهه ی ۱۹۷۰ تماشاچی محصولات جدیدی از. لفظ نیپون بودند آن شرکت، ابتدا تو سال ۱۹۷۱ با همکاری میتسوبیشی الکتریک، اسباب قطع گیری مسافت های زیاد را-با صیت MND. 2 عرضه کرد آن دستگاه، اولین نمونه تو ژاپن حیات که بخاطر اندازه گیری فواصل، از نور.مصرف می کرد سال های پایانی قرن بیستم

و چالش دیجیتال با نزدیک شدن به فرجام قرن بیستم، کامپیوترها و فناوری های وابسته، داخل صنایع مختلفی. ساختارشکنی می کردند آن ها آمده بودند که زندگی آدم را در همه ی. سطوح دگرگونی دهند نی داخل آن پرگیر با بهره گیری از سابقه ی کامل خود تو صنعت اپتیک و تولید فوق دقیق، به سرعت با روانی جدید نیز همراه شد و به نوعی از شکل گیری جامعه ی دیجیتال.

نیز زنهار کرد اولین دشت نی در دوران الکترونیک و سال ۱۹۸۰، دوربین Nikon F3 SLR بود که بار دیگر از خانواده ی پرچم دار F. معرفی می شد آن دوربین، اولیه علیه دنیا با کنترل. الکترونیکی شاتر بود بوسیله علاوه، مکانیزم اتواکسپوژر مبتنی کنار اولویت دیافراگم نیز در آن دشت.



استفاده شده بود دوربین های عکاسی دیجیتال

E2 و E3 نی در کنار مصرف از فناوری های الکترونیک درون دوربین پرچم دار جدید، مدخل های جدیدی همچنین به آن. افزودن کرده حیات به عنوان نمونه ای از آن مقدر شدن ها می قابلیت به صفحه نمایش LCD، حسگر TTL در پایین جعبه ی آینه ی دوریین و کنترل فلش با فناوری Speedlight.TTL رمز کرد:مقاله های مرتبط شرح حال جورجتو جوجارو،

قصه طراحی خودرو جورجتو جوجارو، طراح معروف ایتالیایی در طراحی F3 با. نی شریک داشت طراحی او، یک نمای ساده درون عین زیبایی را بوسیله دوربین حرفه ای. ژاپنی می داد به علاوه، یک خط قزل جذاب داخل آن استفاده شده بود که به همراه دیگر المان های طراحی، بعدها بوسیله استانداردی تو طراحی. دوربین دگرگونی شد در آن سال ها، بدوی دوربین کامپکت نی نیز با نام.

L35AF معرفی شد ناسا، از چند سال قبل و پیرو انبازی پیشین با نی، سفارش دوربین های مقاوم برای کاربرد داخل پروژه ی شاتل فضایی را به برند. ژاپنی داده بود آن ها درون سفارش خود تذکر کرده بودند که محصول جدید، باید ۲۵۰ عکس را با اکسپوژر خودکار ثبت کند و همچنین، فیلم آن نیز به رخساره. خودکار عوض شود نی تو پی التماس ناسا، در نهایت در سال ۱۹۸۰ دوربین های F3 Big camera و F3 Small Camera را تولید کرد که نسخه ی دوم ، در شاتل فضایی.



کلمبیا استفاده شد دوربین دیجیتال SLR با قابلیت

تعویض لنز D1 نی تو سال های اولیه دهه ی ۱۹۸۰، علاوه پیاده شدن معرفی کردن دوربین های صنف ای و ورود جدی به صنعت الکترونیک، درون پیدایش تجهیزات آزمایشگاهی و سامان آلات تولید انواع شقه هادی ها. نیز فعال بود آن ها دستگه-استپر مخصوص NSR 1010G رابرای آزمایشگاه های VLSI. چروک توسعه دادند همچنین، ماشین مخصوص بررسی لایه های (قطعات نیم هادی با) اشتهار اختصاصی Optistation همچنین توسط آن. شرکت معرفی شد ژاپنی ها، فعالیت های متفرقه ی خود را محدود به این موارد نکردند و با استفاده از تجربه ی بوسیله کارگیری تیتانیوم، اولین فریم های عینک تیتانیومی جهان را نیز داخل همان سال.ها عرضه کردند صنعت نیمه هادی و برگ مورد حاجت آن کمک بزرگی بوسیله توسعه

ی نی کرد در دوران توسعه ی فناوری های الکترونیک، محصولی که پایه های نی تو دنیای دیجیتال را بنا کرد، به صورت یک وسایل انتقال تصاویر با کاربرد از خطوط. تلفن،-معرفی شد NT 1000 دستگاهی بود که فیلم های ۳۵ میلی متری را برای اولین جنین داخل جهان، به عارض یمین از طریق خطوط تلفن،. منتقل می کرد آن دستگاه با شریک شدن آزانس خبری Kyodo و با تمرکز روی فعالیت های خبرگزاری.

توسعه داده-شد مایه NT 1000 توانایی قرائت کردن فیلم های نگاتیو و پوزیتیو را داشت و همچنین، خبرگزاری ها می توانستند اسناد مشت نویس خود را نیز با آن ارسال. و دریافت کنند به علاوه، یک صفحه ی ارائه بخاطر کنترل اسناد و همچنین پاسخ گویی کندرو تو موقعیت های احساساتی خبری همچنین در آن دستگاه. تعبیه شده حیات پس از این دستگاه، چند نمونه تجهیز مشابه و ترکیبی برای صنعت ویدئو نیز شناساندن شدند که همگی، پایه های سیستم های دیجیتال در دوربین های نی.



را لباس دادند اسکنر LCD نی-به

نام FX 21S از تجهیزات بنیانی دیگری که در اثر قیام الکترونیک از سوی برند ژاپنی ارائه شد، می توان به چند مدل میکروسکوپ، استپر و وسایل نقشه. برداری رمز کرد یکی از بنیادی ترین دسته ها در محصولات آن سال ها، ابزارهای اندازه گیری ۳ بعدی بودند که داخل سال ۱۹۸۶ به. راسته معرفی شدند تو همان سال، اولین دوربین SLR با قابلیت فو خودکار نیز-با صیت F.

501 معرفی شد تجهیزات تک نیاز برای تاسیس میوه تو بازار نیم هادی ها، همیشه در صدر پروگرام های نی. قرار داشته اند فناوری لیتوگرافی درون آن صنعت، یکی از نقاط برتری و صعود همیشگی. برند ژاپنی بود آن ها در سال ۱۹۸۶، با مصرف از همان فناوری، به تولید انبوه صفحات نمایش LCD. فرع مند شدند یکی از محصولاتی که در آن زمان برای گشایش فرایند تولید صفحات سابق الذکر-معرفی کردن شد،.NSR L7501 بود تغییر نام

بوسیله Nikon Corporation تا دهه های پایانی صد بیستم، اشتهار برند نی به حدی رسیده بود که داخل شالوده های مختلف صنعت اپتیک، شناخته شده و مشهور. محسوب می شد همدستی نیپون بخاطر حفظ اعتبار موجود و همچنین گشایش بازاریابی در سطح بین المللی، تصمیم گرفت تا از سال ۱۹۸۸، از برند نی بوسیله قیافه رسمی تو همگی ی محصولات. خود استفاده کند به علاوه، در آن سال شرکت ژاپنی ساختار فعالیت خود را به شرکتی بین.



المللی تغییر عدالت تجهیزات نی که در تلسکوپ سوبارو ژاپن انتصاب شدندآخرین

محصولات قرن بیستم درون دهه های پایانی عصر انقلاب الکترونیک، محصولات متنوعی از لفظ برند ژاپنی به راسته ارائه می شد که بهره برداری از فناوری های جدید را هرچه بیشتر برای فعالان صنعت عکاسی. آسان می کرد یکی از محصولات مهم، اسکنر فیلم ۳۵ میلی متری-با معروفیت LS 3500 بود که عکس های رنگی روی آن فیلم ها را به کامپیوتر. ارسال می کرد ثمر بنیادی دیگر، در خانواده ی دوربین های حرفه ای SLR معرفی کردن شد که دوربینی با نبوغ فو خودکار در. زیر آب بود آن دوربین، Nikonos.

RS معروفیت داشت نی در ساخت دوربین ها در سال های پایانی قرن بیستم، با مشارکت های دیگر همچنین انبازی هایی داشت که از آن جمله می توان به تولید دوربین های دیجیتال E2 و E2s رمز کرد که با همدستی فوجی. فیلم تولید شدند از محصولات دیگر در خانواده ی دوربین های دیجیتال، Coolpix 100 و 300 بودند که در سال. ۱۹۹۷ معرفی شدند این دوربین ها، اولین محصولات کامپکت و دیجیتال نی بودند و نسخه ی ۳۰۰، بوسیله ورق ی لمسی قلمی.

نیز مجهز حیات در حوزه ی تجهیزات اندازه گیری و آزمایشگاهی، ماشین آلات حرفه ای جدیدی توسط نی به. بازار معرفی شدند از مهم ترین دستگاه ها اندازه گیری تولیدشده، می استعداد بوسیله سیستم وزن گیری ویدئویی CNC با معروفیت. Nexiv اشاره کرد این دستگاه از فناوری های نوظهور و حرفه ای پردازش تصویری، برای وزن گیری دقیق ابعاد و لباس قطعات. استفاده می کرد قطعات الکترونیکی و کاربردی تو صنایع حساس، از مواردی بودند که مصرف این تجهیز را زیاد.

ازپیش می کردند تراشه ی عام نی تو

دوربین های دیجیتال با تکثیر تولید قطعات الکترونیکی احساساتی و دقیق درون صنایع مختلف، نیاز بوسیله حد گیری باریک بین آن ها بدون تماس مستقیم، بیش ازپیش. حس می شد نی با درک این پتانسل جدید میدان بود که میوه خود را با نام کامل Nikon EXcellent Intelligent. Vision معرفی کرد درون آن دستگاه پیمانه گیری از یک دوربین CCD استفاده شد که لبه های قطعات مورد پیمانه گیری را با مشاهده ی تصویر،.تشخیص می داد تجهیزات اندازه گیری تولید محصولات اپتیک، تسهیم مهم ای از

تولیدات نی بودند برگ معادل گیری مورد استفاده در سیلان تولید لنزها همچنین درون آن زمان تماشاگر اعضای متاخر و حرفه. ای مرطوب-بودند استپر NSR S201A یکی از آن محصولات بود که برای قطع گیری های تا.کمتر از ۰ ۲۵. میکرومتر استفاده داشت دستگاه دیگر، میکروسکوپ شایان محموله Fieldmicroscope وجود که تو سال. ۱۹۹۶ معرفی شد میکروسکود حرفه ای زیست شناسی Eclipse E800 تیمار در همان زمان بوسیله راسته.سیاق پیدا کرد سال های اخیر و وضعیت

کنونی برند نی نی در عاقبت صد بیستم و با مبدا قرن ۲۱، استراتژی های خود برای نوآوری های هرچه بیشتر تو فناوری را م از پیش. جدی تر گرفت آن ها در برنامه های خود، توسعه ی فناوری تا یک صد دیگر را نیز. در اولویت دارند با ادخال بوسیله عصر جدید و قیام فناوری های دیجیتال، انواع محصولات برند ژاپنی داخل حوزه های متنوع عکاسی، تولیدی، اندازه گیری و تجهیزات پزشکی نیز همراه با. تحولات، دگرگونی کردند یکی از اساسی تین پیشرفت ها، استفاده از لیزر درون وسیله های اندازه گیری بود که یکی از نیکوترین نمونه های آن، تجهیزات اطلس برداری. 



Total Station بودند دستگاه

استپر IC نی نوآوری مبصر نی در عصر دیجیتال که تأثیرات عمیقی هم داشت، دوربین. دیجیتال D1 بود این دوربین، یکی از اولین مدل های دیجیتال دوربین های حرفه. ای SLR بود محصول متاخر نی، با تمرکز پهلو توان هایی همچون کیفیت عالی تصویر، سرعت پشته و استراحت استفاده نقشه کشی شد و بوسیله نوعی بوسیله همه ی آن ها نیز.

دست پیدا کرد نی پروژه ی تولید دوربین دیجیتال SLR را از سال های پایانی قرن بیستم. شروع کرده بود آن ها تیم نقشه کشی و ترقی ی خویشتن را مجبور کرده بودند که کار را در دو سال بوسیله انتها برسانند و با وجود کمبود منابع و فناوری از نظر مهندسان، اجبار مدیریت مؤثر بود و D1 محصولی با کیفیت فراز و بانوا یک سومین رقبا، ورود جدی نی را به حوزه ی عکاسی. دیجیتال نشان داد چند سال بعد، دوربین نی F6 معرفی کردن شد که چشم انداز برند ژاپنی را داخل تولید دوربین های.

SLR، پیشرفت داد سامان آلات تولید قطعات و محصولات الکترونیکی، هنوز بی قراری بخش مهمی از. تمرکز نی هستند آن ها با شروع قرن ۲۱، با شناخت ظرفیت بالای میدان برای صفحات نمایش LCD، دستگاه های تولیدی خود را نیز بهبود-بخشیدند و FX 21S را بوسیله نشانی یک جهیز لیتوگرافی صنف ای تولید آن. صفحات، معرفی کردند علاوه بر آن، در سال های سپس همچنین انواع تجهیزات پیدایش و کمیت گیری قطعات الکترونیکی و لنزها توسط.



نی معرفی N-شدند میکروسکوپ nikon N SIM

با رزولوشن بسیار رفعت نی علاوه بر توسعه ی محصولات اختصاصی خود، درون پروژه های بزرگ تحقیقاتی ژاپن نیز. نقش مهمی انجام کرد آن ها درون سال ۲۰۰۰ یکی از همکاران پروژه ی رصدخانه ی. Subaro تو هاوایی بودند برند ژاپنی درون تولید تجهیزات عکاسی، پیمانه گیری و افزایش دقت. آن پروژه همکاری داشت نی یکی از پیمانکارهای بزرگ پروژه

های اپتیکی ژاپن است یکی از پروژه های عظیم فضایی دیگر که نی درون آن همدستی داشت، رله. بین المللی فضایی بود شریک شدن ژاپنی، دوربین های دیجیتال D3S و D3X خود را برای نصب در. آن ایستگاه، آماده کرد تو سال ۲۰۰۹، ۱۱ عدد دوربین D3S از خانواده ی SLRهای دیجیتال و-۷ لنز.Nikkor 14 24mm f2 8G ED بوسیله ناسا ارسال شدند تا تو تصویربرداری داخل ایستگاه فضایی بین المللی، بوسیله. آن سازمان دستیار کنند یک سال بعد، همین شرکت با یک سازمان فضایی روسی اندوه انجام شد و دوربین های نی به همراه چند نمونه متنوع از لنزهای زیبنده تعویض، برای عکس.



برداری فضایی ارائه شدند ساختمان نی

در نیشی اوی توکیو علاوه پهلو دوربین های فوق حرفه ای که در خانواده ی D نی تو این سال ها عرضه شده اند، انواع دیگری از دوربین های عکاسی همچون میزان های 1J1، V1 و Coolpix P900 نیز درون این سا ل ها، با تمرکز به خشکی امدن قشرهای متنوع دلبستگی مندان. به عکاسی معرفی شدند یکی از آخرین نسخه ها خانواده ی حرفه ای D، دوربین D5 بود که درون. سال ۲۰۱۶ معرفی شد D850، دوربین زبر حرفه ای دیگری بود که در سال ۲۰۱۷ و با قابلیت های فوق العاده.ای همچون لنز ۴۵ ۷ مگاپیکسلی و فیلم برداری 4K UHD.به میدان روش:یافت مقاله های مرتبط نی Z50 رونمایی شد؛ اولین دوربین بدون آینه مانت Z با-حسگر ۲۱ مگاپیکسلی APS Cنی D6 به عنوان پرچم دار جدید شرکت به

زودی معرفی می شودo دوربین های فیلم برداری ورزشی، در سال های اخیر حوزه ی رقابت فعالان مبصر دنیای اپتیک بودند و نی نیز از. این قائده مستثنی نشد آن ها در سال ۲۰۱۶ زیربرند جدیدی را با اشتهار KeyMission برای محصولات خود معرفی کردند که متمرکز پهلو. دوربین های ورزشی بود این دوربین ها با استعداد هایی همچون مقاومت در برابر آب و ضربه و همچنین بهره گیری از فناوری های روز نی در.

پردازش تصویر، معرفی شدند دوربین های عاری آینه، یکی از جدیدترین نوآوری ها درون دنیای دوربین های عکاسی محسوب می شوند که شرکت های متنوع، محصولاتی را برای پیش گامی داخل. آن عرضه کرده اند نی بع دوربین Z7 حضوری جدی در آن.

بخش از میدان داشت برند نی، امروز بوسیله عنوان یکی از بازیگران پا بر جا صنعت اپتیک و خصوصا دوربین های. تصویربرداری شناخته می شود برابر آخرین آمار، درآمد این شریک در سال ۲۰۱۸، حدود. ۶ میلیارد دلار بود آن ها در سرتاسر دنیا نزدیک بوسیله. ۲۶ هزار کارمند دارند درحال حاضر، ماکوتو کیمورا بوسیله عنوان رئیس هیئت مدیره و کازوئو یوشیدا به عنوان مدیرکل نی،.مبتلا به:کار هستند بیشتر بخوانید سونی سهم عمده بازار دوربین فول فریم را-ازآن خود کردلنز ۲۴/۷۰.میلی متری f 2 8 سیگما برای دوربین های فول فریم بدون آینه معرفی شدراهنمای مبتدی (مهارت) در تنظیمات دستی Manual عکاسیتولید دوربین های سری EOS کانن از مرز ۱۰۰ میلیون گذشتریزر بلید 15 ادونسد بوسیله نخستین کیبورد اپتیکال مخصوص لپ

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها